Da var det gjort

Jeg har flyttet. Jeg har sluttet i behandling. Jeg har gitt slipp på det tryggeste jeg vet om.

På lørdag pakket jeg hesten og alt utstyret på henger og kjørte sørover. Jeg har sagt hade til både katt, samboer og alle kjente. Jeg har gitt opp alt dette for å dyrke den største interessen min, hest og ridning.

Dagene begynner 06.15 og er ikke ferdige før kl. 21.30. Det sier seg selv at det blir veldig lange dager og mye aktivitet fra morgen til kveld. I dag har jeg gått over 30 000 skritt. Og det er utenom ridningen (som for øvrig er 2 x 60 min).

Jeg er supermotivert og håper jeg får en fin opplevelse totalt sett. Nå er det sengen på meg, vekkerklokken ringer kvart på seks i morgen tidlig.

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

3 svar til Da var det gjort

  1. Lena sier:

    Håper det går bra for deg.

    Skal du ha noe oppfølging der? Selv om du flytter til en ny plass så «følger nissen med på lasset.»

    Skal du være der et år og så tilbake til samboeren og det kjente i Trondheim? 🙂

    Uansett, lykke til! Og håper du oppdaterer bloggen masse om hvordan du har det der nede. Og husk, det er ikke et nederlag å be om hjelp!

  2. Sinnslidelse sier:

    Jeg skal ha litt kontakt med fastlegen min over telefon mens jeg er her. Ellers ingenting men fru. psykolog og psykomotorisk fysio. Står på vent hos begge to til jeg kommer hjem. ☺️

Legg igjen en kommentar

