Innkallelse fra Modum Bad 

Så var brevet her! Det jeg har ventet på lenge og som jeg trodde de hadde glemt. Innkallelse til forberedelsesopphold på to uker. 

Fint, flott og helt supert – MEN jeg vil ikke nå. Ikke nå som ting går litt min vei og jeg er i en flytsone. Ikke vil jeg være borte fra studiene i to uker heller. 

Så jeg ringte og sa det passet dårlig. Jeg fikk ny dato i uke 3, så håper det passer bedre da. Godt å vite at de ikke har glemt meg ☺️👍

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Innkallelse fra Modum Bad 

  1. Den grønne sier:

    Spennende, håper det passer bedre da!

Legg igjen en kommentar

