Har det snudd?

Jeg har hatt noen tøffe dager de siste ukene. Jeg har selv(over)medisinert meg og vært på kanten av hva som krever oppfølging og overvåkning. Jeg har vært utsatt for nye overgrep av flere menn i en hel dag. Forskjellen denne gangen er at jeg husker absolutt alt. Jeg drømmer om det, ser syner, gjenopplever smaker og lukter.

I natt sendte jeg en mail til fru. psykolog hvor jeg spurte om råd. Hva skal jeg gjøre, eller ikke gjøre, videre nå. Jeg er rådvill og kjenner at jeg er i ferd med å miste kontrollen. Jeg kan ikke miste kontrollen, ikke nå!

Jeg føler meg så ufattelig alene i det vanskelige. Har snakket med de på døgn noen ganger, men de er bare over seg av begeistring over hvor bra det går med meg. Det er akkurat som om de er døve for at jeg har det vanskelig når jeg ringer, for det går jo så bra ellers..

Jeg er frustrert nå!! Hvor lenge kan jeg holde hodet over vannet?

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til Har det snudd?

  1. Den grønne sier:

    Skulle ønske jeg kunne sende en livbøye til deg slik det ble lettere å holde hodet over vannet.

  2. Ville bare legge igjen en klem og si at jeg kjenner jeg igjen i mye av det du skriver. Kan du klare å bruke hestene og stallen for alt det er verdt når du har det så vanskelig som nå? Det bruker å funke for meg, om ikke annet for å få en liten pause der og da. Ting blir ofte vanskelig igjen med en gang jeg forlater stallen, men jeg har ihvertfall fått et lite pusterom.

    Håper psykologen har noen gode råd til deg og at du klarer å hente deg inn igjen.

Legg igjen en kommentar

