En timeout

Så sitter jeg igjen på et kjent rom, i en kjent avdeling, på en kjent DPS og med et kjent personale. Jeg tror det er godt for meg nå.

Planen er å være her til 1. januar. Fem dager med avkobling, strikking, musikk og Greys Anatomy. Fem dager med hodebry og tankevirksomhet.

Hva jeg skal gjøre på nyttårsaften er foreløpig veldig uklart. Jeg vil allermest at dagen ikke skal finnes, trekke dynen over hodet og la det bli 1. januar. Vi får se hva det blir til, har en samboer jeg egentlig burde tilbringe tiden med, men vet ikke om jeg orker rett og slett.

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til En timeout

  1. Håper du får en så god som overhodet mulig avkoblingstid ❤

  2. Den grønne sier:

    Håper det kan hjelpe og at du får litt friskt mot til neste år ❤

Legg igjen en kommentar

