Bytte av behandler

Etter tre timer hos damen på DPS har fastlegen min og jeg bestemt at jeg skal be om å få en annen behandler. Det er den samme kaosfølelsen og ikke orden-i-papirene jeg ikke takler.

Jeg ba første gang om å unngå traumebehandling da jeg faktisk blir veldig syk av det, og planen er uansett at det skal Modum gjøre. Første gangen jeg sa det strakk hun hendende i været og sa at hun ikke visste hvordan hun da skulle hjelpe meg. Stabiliseringsarbeid er i hennes syn ikke behandling verdig nok.

Hun får heller ikke sagt ofte nok hvor frisk jeg er som følger normal skoleprogresjon osv osv.. For meg virker det som den største triggeren av alle, nettopp at jeg må bevise hvor syk jeg er/ikke er. Jeg har lært å stole på mine egne ord, nettopp fordi jeg har blitt hørt. Jeg har blitt trodd når jeg har sagt det er vondt å være meg, jeg har blitt trodd når jeg har sagt at det er for mye for meg. Nå blir jeg ikke trodd fordi jeg ikke har oppsøkt legevakten eller tatt en overdose medisiner. Tilbake til start spør du meg!!

Så på fredag skal jeg ha min siste time hos denne damen. Hvis hun kom til å si at det var henne eller ingen, skulle fastlegen min skyte spurv med kanoner som hun så fint kalte det. Jeg blir mest sannsynlig stående uten behandler for en periode, men da ville fastlegen min stille som «hobby-psykolog» som hun så fint sa det.

Jeg er spent, men det kan uansett ikke bli verre enn det er.

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

5 svar til Bytte av behandler

  1. Live sier:

    Så dumt det ikke gikk da! Forhåpentligvis får du en ny behandler som du kan trives med fort! Det er veldig bra du har en fastlege som stiller opp for deg! Lykke til på fredag:)

  2. Den grønne sier:

    Kjipt at de tikke funka, men håper du får en ny en så raskt som mulig. Slitsomt med folk en må bevise at en har det dårlig for.

Legg igjen en kommentar

