Oppklaring

  1. Jeg har ny time på DPS 17. juni 2017.
  2. Legevakten sender meg hjem med to vival og en klapp på skulderen, henviste meg til akutt ambulant team på nytt i påvente av DPS
  3. Akutt ambulant team avslo henvisningen fordi jeg ikke har fastlege i området
  4. Ble anbefalt å ta kontakt med kommunens psykiatritjeneste, som har fire ukers behandlingstid
  5. Fru. psykolog får ikke gjort noe
  6. Fastlegen min er på vinterferie
  7. Jeg er tom for beroligende
  8. Jeg knakk sammen på skolen på torsdag og sprutgråt i møte med to lærere i over en time
  9. Lærerne sendte meg vekk fra skolen, men hadde egentlig ingen steder å dra. Ente med å reise til stevnet hvor Baard befinner seg for å ha selskap i han i det minste
  10. Fikk brev fra en lege på Lena om at hun ikke er fastlegen min, og at de må slutte å sende henne papirer. Hvorfor hun har fått papirer om meg er et godt spm.
  11. Over og ut! Jeg gir opp, slutter på skolen og flytter hjem igjen, hvis jeg ikke gjør noe alvorlig dumt før den tid.
Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

3 svar til Oppklaring

  1. Fysøren som du har stått på for å kjempe deg fremover i riktig retning. Jeg håper du klarer å finne noe stolthet i kaoset over alle de stegene du har tatt, uansett utfall. Jeg blir trist av å se at de bare sender deg videre, videre, videre, sånn som du står på og kjemper ❤ Jeg håper du klarer å være trygg, utsette det å gi opp, om så bare en dag om gangen, om så bare en time om gangen ❤

    Skulle du ønske å bare skrike ut noen ord, har du prøvd hjelpetelefoner før? Mental Helse: 116 123 eller Kirkens SOS 22 40 00 40.

    Håper du er trygg, gode menneske ❤

  2. Kjære deg! Dette går virkelig ikke an! Noen må stå opp og ta ansvar for dette nå! Det er samme ventetid hos psykiatritjenesten i kommunen her også, men jeg ble kontaktet i løpet av noen få dager, så det kan jo være verdt å prøve. Trodde ikke AAT hadde lov til å avvise henvisninger fra legevakten. Dette går virkelig ikke an!

  3. Den grønne sier:

    Jeg er både forbanna og lei meg på dine vegner, virkelig!

Legg igjen en kommentar

