Hvis jeg bare 

Hvis jeg bare sovner stille inn

Vil noen savne meg? 

Hvis jeg sovner stille inn

Vil det bli mye styr? 

Hvis jeg sovner stille inn 

Vil det bli fred da? 

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til Hvis jeg bare 

  1. Nadia sier:

    For deg kanskje. Men det vet du jo ikke. Ingen har kommet tilbake for døden å sakt «endelig fikk jeg fred». Men for de du etterlater får nok aldri fred nei.

  2. Øyvind sier:

    Så mange flere vil savne deg enn du aner.

Legg igjen en kommentar

