Jeg er knust

Så er det altså et faktum. Jeg har søkt om permisjon fra skolen fra 1. mars. Vedtatt og bestemt.

Akkurat nå har min verden falt sammen og jeg er sønderknust over å måtte gi slipp på drømmen min… Jeg vet ikke lenger hva jeg vil, eller hva jeg skal gjøre. Fastlegen min var usikker på om hun ville henvise meg til DPS på nytt hjemme hos fru. psykolog, da hun mener jeg må lære å stå på egne ben. Tror vel egentlig jeg har både bevist og motbevist hvor vellykket det blir.

12. mars går flyttelasset med alle tingene mine, fisken og hesten med alt utstyr. Hva jeg skal bruke tiden til aner jeg ikke. Jeg vil aller mest forsvinne fra alt det vonde som jeg må forholde meg til. Alt som må organiseres og planlegges.

Tårene har rent i ett omtrent siden jeg tok avgjørelsen på onsdag morgen. Hjertet mitt en knust og jeg vet ikke hvor jeg skal begynne med limpistolen for å få satt det sammen igjen. Troen på meg selv er heller ikke veldig god nå, og da bruker det å ende ikke så godt.

Jeg puster – altså jeg lever.

dreams

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

5 svar til Jeg er knust

  1. Den grønne sier:

    Lyst å gi den en god lang klem og si alt ordner seg til slutt, men jeg vet om ikke hadde løyet da eller ikke … En god internettklem sender jeg deg iallfall. ❤

  2. Øyvind sier:

    Ååååh 😦 . Kan være så vondt å måtte slutte i skolen pga sykdom og sånn, har vært der selv, flere ganger, faktisk, og var overhodet ikke noe gøy for meg heller, føltes som et vanvittig stort nederlag, spesielt hvis det går ut på å gi opp en drøm 😦 .
    Take gentle care.

Legg igjen en kommentar

