Kitzbühel

Familien har dratt meg med på tur. Skitur… Jeg har ikke stått på slalomski siden jeg røk korsbåndet for over fire år siden. Turen har vært planlagt i over halvannet år, og alle gleder seg så vanvittig.

Bortsett fra meg.. Jeg har fått med meg en boks med Vival av fastlegen som mamma har fått ansvaret for å administrere. Det gjør terskelen for å ta noen ganske mye høyere. Jeg er så full av angst at det er best det er sånn nå. Jeg vil ikke (mis)bruke benzo selv om det er nødvendig i perioder.

Nå har vi en halvannen times tid med kveldsro før vi skal ut å spise. Vi er et følge på 13 stk, så det blir litt oppstyr når vi skal noe alle sammen. Jeg finner ikke roen og er så utrolig stresset. Fant ut at jeg skulle sette meg ned her litt i stedet for å ta mer medisiner. Bruke de ventilene jeg har.

Hadde en fin samtale med fastlegen min i går, og nå støttet hun meg i å reise hjem selv om hun ikke gjorde det sist. Hun ville pushe det siste ut av meg, få meg til å ta avgjørelsen helt alene. Uten at noen andre «lokket» med noe den ene eller andre veien. Hun skulle sende henvisning til fru. psykolog igjen, så forhåpentligvis er jeg tilbake i behandling der i løpet av ikke alt for lang tid.

Nå skal jeg ta meg en laaaang dusj og håpe klokken går raskt fram til middag. Ikke at jeg egentlig har lyst på mat men…

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

