Tilbake til fru. Psykolog

I dag kom brevet – jeg skal på time til fru. Psykolog på torsdag om en uke. Jeg trodde og håpet (selvfølgelig) at jeg skulle havne tilbake hos henne, men sånn som jeg har blitt behandlet den siste tiden var jeg jaggu ikke sikker.

Jeg har veldig mange forskjellige tolkninger og tanker om å skulle gå tilbake i behandling hos det systemet jeg kom fra. Fastlegen min hadde søkt meg inn før jeg kom hjem, og ville også at vi skulle etablere kriseplanen knyttet til døgn igjen.

Endelig er det noe som går min vei, jeg blir trodd for det jeg sier, ikke bare handlingene mine. Jeg har begynt å trene igjen, hadde første time med personlige trener i dag og skal tilbake for neste time på onsdag. I mellomtiden skal jeg prøve å få trent litt på egenhånd. Er ikke helt tilfreds med treningen etter jeg begynte på betablokkere før jul, finner liksom ikke ut av pulsen min. Blir ufattelig sliten på kort tid… Vi skulle sjekke ut litt nærmere på onsdag, så jeg kan finne hvilke intervaller som passer best for meg. Jeg vil ned i vekt, opp i muskelmasse og opp i kondisjon.

Fram til torsdag skal jeg prøve å finne igjen gulvet hjemme hos meg. Er fortsatt temmelig kaotisk etter jeg kom hjem, og jeg sliter med å få plass til alt for å være ærlig. Har funnet ut av jeg skal kvitte meg med en del klær og sko som jeg ikke husker når jeg har brukt sist eller ser for meg når jeg skal bruke neste gang.

img_7775

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

