Hverdag

Jeg er i ferd med å komme inn i en ny hverdag. En hverdag preget av behandling, stall og trening. Høres kanskje ut som en fin hverdag, men jeg trives ikke. 

Fru. Psykolog mente det er en form for sorgreaksjon jeg går igjennom. Jeg kan vel kanskje være enig i det. Er så ufattelig vanskelig. Så mye tanker, impulser og dårlige øyeblikk. Flashbacks! 

Pappa (av alle) skal ta en runde med rektor på skolen for å prøve å redde stumpene i skolesammenheng. Det er mye å ta tak i, og det blir nok et oppvaskmøte med undervisningsinspektøren, rektor, pappa og meg. 

Jeg prøver å holde hodet over vannet selvom jeg henger med underleppa. En dag av gangen, en time av gangen, et minutt… 

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

2 svar til Hverdag

  1. Den grønne sier:

    Ja, det er nok kanskje en sorgreaksjon. Merket det selv når jeg måtte slutte med studiene. Når man satser mye på et kort så risikerer man å tape mye og.

  2. Som Den grønne sier, det er mye å tape ved å spille med et kort. Jeg baserte hele meg og det jeg mente jeg var på studier. Da det tok slutt, uten bestått og manglende fullførelse, raknet alt sammen i sømmene.

    Jeg håper du har en god tid i stallen, så god som den kan bli, med de vakre dyrene. Håper at du finner noe trygghet, selv om det kanskje bare varer noen øyeblikk. Ønsker deg bare godt, gode menneske ❤

Legg igjen en kommentar

