Har det snudd til det positive?

Jeg har begynt å trene med personlig trener som legger opp all treningen min. Det er en blanding av timer med han alene, gruppetimer og egne styrkeøkter. Jeg følger programmet slavisk og foreløpig går det greit, selv om jeg er så støl jeg aldri har vært tidligere.

I tillegg har meg meldt meg på nettkurs på Grete Roede. Ikke nødvendigvis for å slanke meg, men for å lære meg å spise riktig. Riktig mengde mat, til riktig tid og med de riktige sammensetningene av næringsstoffer.

Fastlegen min var ikke videre imponert, men etter jeg fikk forklart tankegangen min bak det og intensjonen synes hun det var en veldig god idé. Jeg fikk skryt for at jeg er handlekraftig og virkelig prøver å ta tak i livet mitt, under kontrollerte former. Jeg kan fint ta av meg noen kilo, og det vil nok komme naturlig, men det er ikke hovedhensikten min. Jeg vil bli strammere i kroppen, og ha det bra med meg selv.

Huset hjemme er fortsatt ganske kaotisk da jeg rett og slett ikke har overskudd til å ta tak i det enda. Det er ting og klær overalt, utenom i stuen – der har vi laget det koselig ❤

Det har vært et par turer på legevakten uten noe mer drama. Har fått noe beroligende og det har blitt sendt et skriv til fastlegen min. Har hatt to timer hos fru. psykolog. Det er godt, men veldig rart å være tilbake på det kjente kontoret hennes. Onsdag skal vi ha fellesmøte noe jeg tror blir bra.

Nå venter sengen. Jeg har begynt Harry Potter maraton, så ser en film hver kveld. Veldig hyggelig egentlig 🙂

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Har det snudd til det positive?

  1. Den grønne sier:

    Harry Potter-maraton 😀 Kos deg med filmene ❤

Legg igjen en kommentar

