Påsken 2017

Så er det (endelig) over. Påsken 2017. Det evige maset om tradisjoner, glede, mat, vin, ski og afterski.

Påsken for min del ble i år tilbragt hjemme og på fjellet sammen med samboeren min, mamma og pappa, og broren min med sin samboer. Kort oppsummert: jeg dro dit med én full boks vival, kom hjem med en tom en.

Jeg har overlevd. Nå er vekkerklokken stilt til legekontorets åpningstid i morgen tidlig og jeg skal be om en akuttime hos fastlegen min. Trenger støtte og bekreftelse på at jeg gjør noe riktig. Jeg har ikke handlet på impuls, jeg har stått stødig (selv om det ikke er fjellstøtt) på mine egne ben gjennom helligdagene.

Jeg er sliten nå, men har ingen tid til å hvile…

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Påsken 2017

  1. Den grønne sier:

    Ja, endelig er den over!

Legg igjen en kommentar

