En annerledes 17. mai

17. mai i år skulle feires med gode venner, kake, bunad og champagne. Sånn gikk det ikke. Jeg tok en ganske så stor overdose 16. mai etter å ha kranglet med mamma et par dager før. Prøvde virkelig å holde meg unna, men tilslutt gav jeg etter for alle de sterke følelsene.

Ble liggende nesten to døgn i koma, og de var lenge usikre om jeg kom til å våkne igjen. Ikke pga. benzoen, men pga. betablokkerne. OD på betablokkere = dårlig idé. Finnes ingen motgift og jeg hadde visst tatt alt for mye. Sist jeg skulle hente ut på apoteket skulle jeg få 30 stk. Dette var for å unngå at jeg skulle få så mange av de, nettopp fordi det er skummelt hvis jeg mister kontrollen. Problemet var at apoteket ikke hadde 3o pakninger inne, så jeg kom ut med 100 stk. Så mye for gode intensjoner!!

Er hjemme igjen nå og har skrudd av facebook og instagram da alt er fylt med bilder fra feiringen i går. Det er så sårt, vondt og jeg er så skuffet over meg selv.

I morgen skal jeg på time til psykomotoriske fysioen igjen, og jeg er helt blank i forhold til det. Vet ikke lenger hva jeg skal føle, tenke eller gjøre. Fikk med meg en boks vival fra sykehuset til å ha i helgen, så mamma har fått ansvaret for å administrere de. (og ja, hun er på besøk, og samboeren min er på stevne i kristiansand…)

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

