De første dagene på Modum Bad

Nå er det virkelighet. Jeg er her, kjemper meg gjennom samtale etter samtale og møter meg selv i døren på vei ut – hver gang. Området her er magisk, menneskene fine og alt ligger tilrettelagt for å ha det bra. Det er bare det at alt vi gjør er så vanskelig.

Jeg kjørte alle de syv timene ned selv. Rent bortsett fra et lite panikkanfall midt på fjellet gikk det fint. Plutselig forsto jeg hva jeg var i ferd med å gjøre, og fikk helt panikk. Stoppet bilen og vasset i elven ved siden av veien. Flytte fokus! Etter et par minutter var hodet like kaldt som tærne og jeg kunne kjøre videre. Mye roligere og mer bestemt på å faktisk gjennomføre. Den som gir seg er en dritt, og ikke pokker om jeg skulle gi opp før jeg kom meg hit.

Er kommet i en veldig fin gruppe med syv andre damer. Vi har funnet godt ut av hverandre og deler erfaringer og oppturer så vel som nedturer. Har vært et par turer inn til Vikersund for å «oppleve verden» som vi har bestemt oss for å kalle det.

Har bestemt meg for å ikke skrive så mye om hva vi snakker om da det kjennes litt for personlig og vanskelig akkurat nå. Nå er det langhelg og planene er å komme litt lenger med dagens strikkeprosjekt, se en haug med Greys episoder og prøver å finne litt ro. Det er veldig forskjellig fra å være lagt inn på for eks. DPS som jeg var før jeg kom hit. Her er det ingen som følger deg opp, du må selv ta kontakt om du får det vanskelig. Bruk personalet! De er flinke, og foreløpig har det gått bra med meg og de andre på gruppen.

Kommer et innlegg med bilder etterhvert. 🙂

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

3 svar til De første dagene på Modum Bad

  1. Lykke til! Tusen takk for at du skriver. Ønsker deg alt godt, selv om det vonde må konfronteres ❤

  2. Alter Ego sier:

    ❤ SÅ tøff du er!!

Legg igjen en kommentar

