Oppdatering og svar fra Modum

Etter oppholdet på Modum har jeg vært i litt vakum. Fikk en real nedtur et par dager etter jeg kom hjem, var lagt inn på DPS fre-man og kom meg over knekken. Hyggelig at andre bryr seg nok om meg til å legge igjen stygge kommentarer, som jeg kan spore… Tusen takk!

Svaret fra Modum kom etter en uke. De vil ha meg inn igjen på et kort oppfølgningsopphold som forberedelse før jeg evt får tilbud om plass der om ca. 6 mnd. Dette for å prøve å gjøre meg mer stabil og sikker i meg selv. Egentlig er jeg veldig glad for at det ble sånn. Kjenner meg ikke 100% klar per i dag, og jeg kom jo rett fra innleggelse etter selvmordsforsøk, så at jeg er ustabil vet jeg jo. Godt at de så det samme tenker jeg.

Nå har vi lagt en slagplan for sommeren. Ferier bruker å være ganske trøblete for meg, men i år går vi «all in» og satser på en god sommer.

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Oppdatering og svar fra Modum

  1. Live sier:

    Så bra med oppfølgningsopphold og at dere har samme tanker da!
    Håper sommeren blir god for deg! ❤

Legg igjen en kommentar

